secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Romanian Afrikaans Arabic Chinese (Simplified) English French German Greek Hungarian Italian Korean Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

ȘTIRI

 

Despre o experiență Erasmus+ se spune că nu reprezintă jumătate de an din viața cuiva, ci o nouă viață în jumătate de an.

Astfel, Asociația Studenților din Administrație și Afaceri a pregătit un eveniment pentru studenții interesați să experimenteze un nou sistem educațional și dornici ca timpul să se condenseze și culturile să se amestece în cea mai frumoasă experiență din studenție.

Conferința Erasmus+ va avea loc miercuri, 26 februarie, ora 14:00, în Sala 5 a Facultății de Matematică și Informatică.

Pentru mai multe informații și surprize, vă așteptăm alături de noi! Înscrierile se pot face aici: https://forms.gle/1FjFzLkiLu3yuJxYA


Universitatea din București și KPMG anunță semnarea unui parteneriat menit dezvoltării și modernizării învățământului și cercetării avansate în domeniul guvernanței publice și private, precum și a unei mai bune integrări și colaborări între mediul academic și mediul de afaceri. Partenerii au identificat patru direcții de acțiune determinate de prioritățile actuale ale contextului românesc, printre care întărirea și modernizarea predării, cercetării și trainingului în domeniul guvernanței și științelor administrative. În plus față de susținerea unor formule moderne de pregătire a studenților în domenii legate de business și managementul afacerilor, parteneriatul pune un accent special pe necesitatea susținerii învățământului și a cercetării în domeniul guvernanței publice, considerată o prioritate națională, neglijată până acum în parteneriatele între mediul academic și sectorul privat.

Cele două instituții își propun alinierea standardelor academice românești la cele mai inovative evoluții europene și globale pe linia învățământului doctoral. Relansarea programelor doctorale în contextul românesc presupune și o redefinire a modelului de învățământ și de cercetare avansată. Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București are în plan crearea unui nou program doctoral în studii administrative, cu un accent pe legătura dintre cercetarea fundamentală și aplicațiile ei în domeniul organizațional și al sistemelor de guvernanță. KPMG va susține acest proiect, pornind de la experiența și capabilitățile globale avute de companie în colaborarea cu mediul academic.

Totodată, Universitatea din București și KPMG depun eforturi pentru întărirea racordării directe a mediului academic românesc la cel occidental. KPMG susține crearea sub titulatura de KPMG Professorship (Profesor KPMG) a unei poziții pentru un profesor român care are o afiliere duală la o universitate din SUA și una din România – în cazul de față Facultatea de Administrație și Afaceri de la Universitatea din București. KPMG Professorship of Governance va întări capacitatea purtătorului acestei poziții de a funcționa ca legătură activă între mediile academice occidentale și românești și de a contribui la o mai bună și directă racordare a celor din urmă la primele.

Întărirea prezenței academice și standardelor academice în dezbaterea, cultura și opinia publică românească reprezintă un alt obiectiv strategic al parteneriatuluiColaboratorii intenționează să contribuie la revigorarea standardelor culturale și intelectuale publice în România prin crearea unui nucleu în jurul căruia doresc să mobilizeze și alți actori și parteneri publici și privați pentru a iniția și gestiona proiecte de evenimente publice, conferințe, dezbateri, traduceri, editări de carte și programe de diseminare de natură științifică, educativă, artistică sau culturală.

Prof. univ. dr. Marian Preda, Rectorul Universității din București, și Ramona Jurubiță, Country Manager Partner al KPMG România, anunță că poziția de Profesor KPMG creată în cadrul parteneriatului va fi ocupată de domnul profesor Dragoș Paul Aligică. Dragoș Paul Aligică este profesor de Științe Administrative la Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București, Senior Research Fellow al F. A. Hayek Program for Advanced Study in Philosophy, Politics and Economics la George Mason University, unde predă în cadrul Departamentului de Științe Economice, și cercetător afiliat al Ed Snider Center de la R. H. Smith School of Business, University of Maryland College Park. Profesorul Aligică este specialist în sisteme de guvernanță, analiză instituțională și teorie normativă, fiind autor și editor a 12 cărți de profil și a peste 100 de articole, studii și analize de specialitate.

„Parteneriatul dintre KPMG și Universitatea din București”, a explicat Doamna Ramona Jurubiță, Country Manager Partner al KPMG România, „este o expresie a viziunii noastre strategice și îmbină noțiunea de angajament de responsabilitate socială corporativă cu ideea de a încuraja inovația și experimentul instituțional în sectorul producției și a distribuției de cunoaștere aplicată și know-how, un sector din care fac parte, în forme diferite, dar strâns legate, atât industria de consultanță cât și sistemul de educație superioară”.

La rândul său, rectorul Marian Preda a declarat: „Într-un moment în care, în întreaga lume, instituțiile academice se află într-un proces de căutare și de reașezare, iar mediul de afaceri încearcă să își recalibreze nu doar modelele de business, ci și modul în care își definește responsabilitatea sa socială în funcție de evoluțiile tehnologice, culturale și instituționale de la începutul secolului 21, Universitatea din București și KPMG au decis să testeze câteva idei care – sperăm – ar putea aduce ceva nou și constructiv în peisaj privind modalitățile de relaționare a cercetării și a învățământului academic cu practica. Ne dorim ca proiectul să aibă capacitatea să inspire și alte experimente similare în cadrul comunității academice a Universității din București, obiectivul nostru fiind ca parteneriatul acesta să fie începutul unei serii de astfel de inițiative care să deschidă un dialog robust și dinamic între mediul academic și actorii socio-economici.”

Ne face plăcere să vă informăm că, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor dumneavoastră de comunicare, am creat adrese de e-mail instituționale pentru fiecare dintre dumneavoastră. Adresa de e-mail instituțională certifică apartenența dumneavoastră la comunitatea de elită a Universității din București și vă facilitează o comunicare eficientă atât cu cadrele didactice cât și cu personalul administrativ de la UB, de aceea vă încurajăm să o utilizați.

Adresa de e-mail instituțională se va accesa de la adresa https://login.microsoftonline.com/ prin introducerea datelor de autentificare (respectiv, adresa de e-mail instituțională și parola).  E-mailul se poate consulta prin accesarea aplicatiei Outlook Online ( https://outlook.office.com/mail/inbox ) .

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să studiați Ghidul de autentificare adresă de e-mail instituțională care este disponibil la adresa https://unibuc.ro/student-ub/campus/facilitati-itc/

 Adresa de e-mail instituțională este de forma Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 Pentru nume similare adresa de e-mail instituțională este de forma Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., unde X reprezintă 1, 2, 3... în funcție de ordinea în care se generează adresele pentru credențiale nume și prenume duplicat.

 Parola inițială este formată din seria și nr. cărții de identitate / serie și nr. pașaport și simbolul *, introduse fără spații (seria cu MAJUSCULE).  Ex.: AA123456*

 Dacă nu reușiți conectarea după primele două încercări, informația utilă privind autentificarea se poate obține de la secretariatul facultății ( Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ) .

 După prima accesare a adresei de e-mail instituțională, parola trebuie schimbată, conform precizărilor din ghidul de autentificare mai sus menționat ( https://unibuc.ro/wp-content/uploads/2019/12/Ghid-autentificare-studenti.pdf ), și păstrată  în condiții de confidențialitate.

 Responsabilitatea pentru securitatea informațiilor, a datelor de autentificare și a sistemelor informatice și de comunicații, aflate sub controlul dumneavoastră, vă aparține în totalitate!
Oricât de bine v-ați înțelege cu apropiații, prietenii sau colegii dumneavoastră, nu le transmiteți acestora parola de acces la contul dumneavoastră. De asemenea, nu este permis să asigurați accesul altei persoane la informațiile dumneavoastră de autentificare sau să încercați, la rândul dumneavoastră, să vizualizați și să deduceți parolele colegilor în timpul introducerii acestora.

 În cazul în care vă uitați parola sau considerați că aceasta a ajuns să fie cunoscută și de altcineva, o puteți reseta, în regim de Self Password Reset, accesând opțiunea Can’t access your account? de la adresa de autentificare în cont, ori de câte ori este necesar.

 Informații detaliate privind protecția datelor personale pot fi găsite la adresa http://faa.ro/index.php/protectia-datelor

Luni,15 aprilie 2019, Departamentul de Consiliere și Orientare pentru Carieră din cadrul Universității din București, organizează evenimentul ,,Zilele Carierei”. Evenimentul va avea loc la Facultatea de Drept a Universității din București, în Sala Stoicescu (Bd. Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46, sector 5), în intervalul orar 09:00-14:00.

Google Romania reia seria de traininguri Atelierul Digital la Facultatea de Administrație și Afaceri. În perioada 29 octombrie – 13 noiembrie 2018, Facultatea de Administrație și Afaceri găzduiește o serie de sesiuni de marketing digital, organizate de Google prin programul Atelierul Digital. Cursurile sunt susținute de specialiști în marketing online din agenții partenere ale Google.

Joi, 20 februarie 2014, Universitatea din București deschide seria evenimentelor consacrate aniversării a 150 de ani de existență prin ceremonia de acordare a titlului de Doctor Honoris Causa domnului Academician Mugur Isărescu, Guvernatorul BNR. Evenimentul se va desfășura începând cu ora 11:00 în Aula Magna a Palatului Facultății de Drept (Bd. Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46).

Pagina 14 din 14

ALEGERI PENTRU EXTINDEREA CONSILIULUI SDSEA
Citește mai departe...
Informare publică proiecte SUCCES și APOLLO
Citește mai departe...
Întâlnirea de coordonare a proiectului european PRESILIENT la Universitatea din București
Citește mai departe...
Nu ratați termenul limită pentru înscrierea în proiectele SUCCES și APOLLO: 10 noiembrie 2025!
Citește mai departe...
Ghid actualizat pentru realizarea lucrărilor de licență și disertație
Citește mai departe...
N-ai reușit să te înscrii la coLABORATORUL de IDEI 4.0? Avem vești bune pentru tine: am prelungit înscrierile până pe 15 octombrie
Citește mai departe...
Anunț privind desfășurarea activității didactice și administrative la Universitatea din București în ziua de 8 octombrie 2025
Citește mai departe...
Vrei pe viitor să ai posibilitatea să fii și profesor în învățământ : Inscrieri la cursuri de certificare pentru profesia didactică
Citește mai departe...
Completează și tu formularul pentru raportul anual privind respectarea Codului Drepturilor și Obligațiilor Studențești (CDOS)
Citește mai departe...
București - Festivitatea de deschidere a anului universitar 2025-2026: Marți, 30 septembrie 2025, ora 11.00 - FAA-UB
Citește mai departe...
București - Adunarea Generală a tuturor cadrelor didactice, anul universitar 2025-2026: Marți, 30 septembrie 2025, ora 12.30 - FAA-UB
Citește mai departe...
Orarul cursurilor și seminariilor 2025-2026 la FAA, semestrul I
Citește mai departe...
Focșani - cursuri, orar și Festivitatea de deschidere a anului universitar 2025-2026, Faa-UB
Citește mai departe...
Facultatea de Administrație și Afaceri anunță demararea a 2 proiecte destinate sprijinirii Primului student din familie: SUCCES și APOLLO!
Citește mai departe...
Actualizare zilnică - Rezultate Admitere Master FAA - septembrie 2025 - AAMM, CARO, CAEN, EC, APPUE, APESA, ADRU, ARPAM, MC, MAP, PPECS, AAMM EN și MIMB
Citește mai departe...
Rezultate examen licenţă FAA - AA, AP, CE, MK, BA - Septembrie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de licenţă - Septembrie 2025
Citește mai departe...
Actualizare zilnica - Rezultate Admitere Licenţă - Septembrie 2025 - Administraţie Publică, Cibernetică Economică și Administrarea Afacerilor Focșani
Citește mai departe...
Cămin/cazare - Calendar Septembrie 2025, Cerere Cazare, Metodologie, Criterii, Liste etc.
Citește mai departe...
Rezultatele la Admitere Doctorat FAA, SDSA s-au afisat - 28 Iulie 2025
Citește mai departe...
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.