Google Romania reia seria de traininguri Atelierul Digital la Facultatea de Administrație și Afaceri. În perioada 29 octombrie – 13 noiembrie 2018, Facultatea de Administrație și Afaceri găzduiește o serie de sesiuni de marketing digital, organizate de Google prin programul Atelierul Digital. Cursurile sunt susținute de specialiști în marketing online din agenții partenere ale Google.
Programul Atelierul Digital este destinat studenților pasionați de marketing digital, care vor să învețeși să aplice elementele care stau la baza unei strategii online de succes. Astfel, studenții interesați să învețe cum să își construiască o prezență online, cum să creeze un website și cum să îl promoveze, dar și noțiuni de search engine optimization (SEO) și search engine marketing (SEM), social media, email marketing și web analytics, pot lua parte la sesiunile de pregătire gratuite desfășurate în acestă perioadă.
La aceste cursuri pot participa atât studenții cu studii de licență cât și cei cu studii de master, nivelul de dificultate al cursului fiind unul introductiv - primii pași în mediul digital.
Programul acestor traning-uri este disponibil aici.
- Luni, 29 Octombrie 2018, orele 10.00-12.00, sala 5, Bdul Regina Elisabeta Nr. 4-12; trainer: Dragos Smeu, General Manager @Mavericks
- Joi, 1 Noiembrie 2018, orele 12.00-14.00, sala POSDRU, Bdul Regina Elisabeta, Nr. 4-12; trainer: Ștefania Burnaz
- Marti, 13 Noiembrie 2018, orele 10.00-12.00, amfiteatrul 3, Fac N. Titulescu, Calea Văcăreşti, Nr. 185; trainer: Dragos Smeu, General Manager @Mavericks
Nu este necesară înscrierea prealabilă. O sesiune dureaza circa 2 ore si nu necesita cunostiinte in prealabil in domeniul digital. După finalizarea cursului, participanții pot aprofunda cunoștințele pe platforma online, Atelierul Digital, unde dacă vor trece cu brio peste teste, pot obține o diplomă certificată de Google și IAB Europe, recunoscută de către toți angajatorii din Europa.
Atelierul Digital este un program gratuit lansat de Google în România care are ca scop îmbunătățirea competențelor digitale și pregătirea în utilizarea instrumentelor online la nivelul tinerilor.