secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

MSMV - Workshop Marketing Strategic, Campanii PPC, Inteligență Artificială și CRM - iunie 2021

 

Eveniment în cadrul programului de master: Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor

 

În perioada 25 – 27 Iunie 2021, la Centrul de Conferințe al Universității din București de la Sinaia – Cumpătu, a avut loc Workshop-ul "Marketing Strategic, Campanii PPC, Inteligență Artificială și CRM", organizat în cadrul programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor (www.faa.ro/msmv), de la Facultatea de Administrație și Afaceri. Evenimentul a reunit studenți, profesori și antreprenori, care au avut parte de o paletă largă de activități: prelegeri tematice, dezbateri și activități practice privind promovarea online in pandemie.

Au fost trei zile de dezbateri constructive, cu următorul program:

25.06 - 17.30 Deschiderea evenimentului, Inteligenta Artificiala în contextul Covid19 – Cosmin Olteanu

26.06   - 10 -12.30 Google Ads – Performance Target - Anca Hoțoi

26.06  - 14 - 16 Inteligenta Artificiala, Asigurari si CRM – OTP Bank - Razvan Filip

26.06  - 16 - 19 Sisteme economice georgafice in contextul 2021 – CAIMT - Daniel Peptenatu

27.06 - 10 - 14 Activitati de marketing strategic - Cosmin Olteanu

Cosmin OLTEANU, conferențiar universitar la Facultatea de Administrație și Afaceri și coordonator al programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor – MSMV, a prezentat tendințele pieței de ecommerce în condițiile pandemiei și metodele 2021 de promovare.

Daniel Peptenatu, profesor universitar la Facultatea de Geografie și director al Centrului de Analiză Integrată și Management Teritorial, a prezentat rolul important al dimensiunii spațiale în strategiile de marketing. Au fost prezentate numeroase exemple în care dimensiunea spațială a condus la adaptarea și uneori schimbarea completă a strategiilor specifice.

Anca Hoțoi, fondator al agenției de marketing digital Performance Target, a ținut o prelegere detaliată despre cuvintele cheie și tendințele de căutare în Google dar și despre campaniile PPC Google în pandemie.  Studenții au lucrat în platforma Google Trends și au vizualizat datele diferențiate pe județe și orașe.   

 

Răzvan Filip, manager OTP responsabil de CRM corporate, a prezentat date elevante despre tendințe pe piața muncii privind implementarea asistenților cu inteligență artificială și folosirea acestora împreună cu programe tip CRM. Studiu de caz OTP bank. Echipele de lucru au făcut exerciții la nivel de echipa  despre folosirea sistemelor tip CRM dar si a implementarii de asistenti cu inteligentă artificiala în acestea.

 

 

Evenimentul a fost susținut de PRBAR (Patronatul Roman al Brokerilor și PRBAR Academy).