secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Descriere Specializarea Marketing

 

 

 

 

 DOMENIUL: Marketing

Coordonatori :

Conf. Univ. Dr. Cosmin OLTEANU
Asist. univ. dr. Cristian DIȚOIU

 DESCARCĂ PLIANT ADMITERE
 

Preînscriere:  https://forms.gle/ZKk6VSU1zj3491Hx5

 ( Preînscrierea ne anunță de interesului dumneavoastră pentru specializarea MK și ne dă posibilitatea să vă furnizăm informații suplimentare despre admitere și evenimentele specializării)


Specializare acreditată.

Programul de studii, care funcționează din 2009, pregăteşte studenţi ce vor dobândi capacitate de analiză, sinteză, monitorizare şi gestionare a portofoliului de produse pe clienţi, abilităţi de culegere, prelucrare şi analiză preliminară a informaţiilor de marketing, identificarea activităţilor specifice de marketing din cadrul organizaţiei, abilități de elaborare a materialelor promoţionale.
 
1.      CURSURI


Planul de învățământ, întocmit în conformitate cu indicatorii și standardele ARACIS, cuprinde discipline fundamentale, de domeniu, de specialitate și complementare prin care ne propunem să adaptăm oferta educațională la cerințele pieței muncii din punct de vedere al competențelor și al calificărilor necesare. Astfel, se poate observa că în oferta educațională se regăsesc următoarele discipline:

-  Economia întreprinderii;
-  Statistică în SPSS;
-  Marketing;
-  Baze de date în marketing;
-  Comportamentul consumatorului;
-  Cercetări de marketing;
-  Marketingul micilor afaceri;
-  Tehnici promoționale;
-  Cybermarketing;
-  Marketing internaţional;
-  Business to business marketing;
-  Marketing direct.

 
2.      PERSPECTIVE ÎN CARIERĂ
a.      Competențe profesionale

-  Urmărirea, monitorizarea şi gestionarea portofoliului de produse pe clienţi, segmente de piaţă şi zone geografice;
-  Culegerea, prelucrarea şi analiza preliminară a informaţiilor de marketing;
-  Monitorizarea legislaţiei din domeniul marketingului, a presei generale şi de specialitate;
-  Identificarea activităţilor specifice de marketing din cadrul organizaţiei, stabilirea duratei şi succesiunii acestora
-  Cunoaşterea particularităţilor activităţii de marketing din diverse domenii: industrie, agricultură, turism, bănci etc.

 
b.      Debușee profesionale
Debușeele profesionale ale absolvențialor acestui program sunt:

-  Economist în Departamentul Marketing ;
-  Operator de interviu;
-  Operator de marketing;
-  Responsabil de produs;
-  Asistent de marketing
-  Agent de vânzări, agent de cumpărări, agent de distribuţie, comisionar;
-  Referent de marketing;
-  Merchandiser etc.